welcome..!! thank you for your goodness to visit my blog! don't forget to follow this site! and leave some words and your link..insha Allah I'll follow yours back..

Aku sayang ALLAH..

Bismillahirrahmanirrahiim...
sering kali aku melafazkan kata2 ini.. tapi sayang dan rugi sekali kerana aku tidak bersungguh membuktikaanya.. AKU SAYANG DAN CINTAKAN ALLAH...
Hari ini aku sekali lagi diberikan petunjuk daripada Allah merangkap penyelamat buatku yang di hadiahkan oleh Nya... penyelamat yang telah menghalang aku dari terus melakukan perkara yang sia2...
semalam aku mendapat tahu ada sebuah movie terbaru korea yang bertajuk BABY AND I.. emm oleh kerana aku tertarik dengan movie ini... aku pon ape lagi..mulakan operasi mendownload movie ni laa...
waa.. abeh feeling laa aku tgok cite tu... tapi...
pada hari yang sama jugak aku terbaca sebuah artikel yang disyorkan sahabatku di facebook.. tajuknya.. PENDAKWAH DAN MOVIE.. di.. http://www.halaqah-online.
com/v3/index.php?option=com_content&view=article&id=547%3Adaie-dan-movie&catid=36%3Atazkiyatun-nafs&Itemid=84
(((MARI SAMA2 BACA DAN MUHASABAH DIRI KITA)))
masya Allah.. memang terkena atas batang hidung sendiri.. walaupun terasa pedasnya... tapi aku bersyukur dan mulai sedar buat kali yang ke seribu kalinya.. Allah benar2 ingin melindungiku... dari hal2 yang terlarang.. jujur saja.. aku hampir berminat pada movie2 yang lain... tapi dengan izinnya.. aku diberikan kesedaran sebelum minat itu aku realisasikan... subhanallah.... Allah telah mendengarkan dan mengabulkan doa dan pintaku... 
dengan itu apa lagi yang harus aku ragui... percaya dan yakinlah bahawa Allah tidak pernah mengecewakan.. dan Dia pasti mengabulkan segala pinta hamba Nya.... INSYA ALLAH..
Wallahu a'lam..
SELAMAT MEMBACA..!! -hikmah hayat-

No comments:

Post a Comment