welcome..!! thank you for your goodness to visit my blog! don't forget to follow this site! and leave some words and your link..insha Allah I'll follow yours back..

ost Ramadhan Terakhir(Jangan Lupakan Namaku)



LIRIK JANGAN LUPAKAN NAMAKU

walau aku tidak bersamamu,
jangan engkau lupakan diriku,
walau aku tiada di sisimu,
jangan engkau lupakan namaku,

kerana..aku mengingatimu,
kerana.. aku mencintaimu..

andai aku bisa bertemumu,
dgn senyum kutadah syukurku,
andai aku bisa menyentuhmu,
airmata pasti deras gugur,

kerana..aku merinduimu..
kerana aku sentiasa menyintaimu sepenuh hati..

oo walau kamu jauh di mataku,
jgn aku hilang dlm kalbu,
saat kamu samar mengingati,
jgn aku terus kau lupakan,

kerana aku sentiasa mengingatimu..
kerana aku sentiasa menyayangimu sepenuh hati..

mmmm...
aaaaa...

andai aku bisa memelukmu
pasrah aku tabah diujimu
andai aku bisa dicintai
dgn rela menyerahkan hati

kerana aku merinduimu....
kerana aku sentiasa menyintaimu oo..

SANG BY POMPA BENSIN. Dianggotai oleh:Azma Aizal Yusoof(vokalis),
AG(bass,guitar,keyboards&percussion),Andra Ahmad(vokalis& gitaris),Aidan Haliqa(vokalis)

~karaoke version~

SELAMAT MEMBACA..!! -hikmah hayat-

No comments:

Post a Comment